0756 553 466 Program: L-V 08:00 - 16:00
Transport gratuit la comenzi de peste 999 lei.­čÜÜ

Metode de transport

Metode de transport

  • Transport GRATUIT la toate produsele indiferent de valoarea cosului de cumparaturi.

  • Transportul produselor este realizat de una din firmele de curierat agreate de noi si care iti va fi comunicata in momentul expedieri produsului, de asemenea coletele voluminoase sau foarte grele vor fi livrate de transportatori autorizati.

  •   V├ónz─âtorul va efectua livrarea Bunurilor ╚Öi Serviciilor numai pe teritoriul Rom├óniei.Costul livrarii variaza in functie de  V├ónz─âtorul va efectua livrarea Bunurilor ╚Öi Serviciilor numai pe teritoriul Rom├óniei. Costul livrarii variaza in functie de greutatea coletelor. In momentul in care se va alege produsul se va calcula automat costul transportului in functie de greutate si dimensiuni. La acest cost, se adaug─â costul fix perceput de agen╚Ťia de curierat pe kilometrii suplimentari ├«n cazul ├«n care localitatea de livrare nu se afl─â ├«n raza de ac╚Ťiune a agen╚Ťiei de curierat.

  • Transportul prin Curier are termenul de livrare ├«n termen de 15 zile lucr─âtoare (dac─â produsul este la momentul comenzii ├«n stoc la depozitul central).

├Än situa╚Ťii excep╚Ťionale, ├«n perioada zilelor de s─ârb─âtori legale, ├«n perioada reducerilor Black Friday ori alte situa╚Ťii excep╚Ťionale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.

Produsele se livreaz─â ├«n colete de carton, cu ambalaje de protec╚Ťie, demontate, cu feroneria, accesoriile ╚Öi schi╚Ťele de montaj aferente.

Verificarea bunurilor la livrare
├Änainte de pl─âtirea ╚Öi preluarea bunurilor V─â rug─âm s─â verifica╚Ťi dac─â acestea nu sunt deteriorate.

  • Dac─â ambalajul coletelor este deteriorat vizibil, scrie╚Ťi cu ╚Öoferul un proces verbal sau descrie╚Ťi toate defectele ├«n nota de preluare de la curier. Dup─â aceea, V─â rug─âm s─â ne informa╚Ťi c├ót mai repede posibil despre acest lucru.

  • ├Än cazul unei reclama╚Ťii a defectelor mecanice, care nu au putut fi sesizate la preluarea bunurilor livrate, cump─âr─âtorul are obliga╚Ťia de a revendica aceast─â reclama╚Ťie imediat dup─â preluarea bunurilor.

Reclama╚Ťiile ulterioare de acest gen vor putea fi acceptate doar dac─â cump─âr─âtorul dovede╚Öte c─â bunurile reclamate au avut deja deterior─âri ├«n momentul livr─ârii. Curierul are timp alocat pentru a v─â ajuta cu verificarea nr. de colete, iar acest num─âr trebuie notat ├«n nota de livrare, pe care o ve╚Ťi semna la preluarea bunurilor. Acest lucru este necesar pentru cazul ├«n care la livrare ar fi colete lips─â, din nr. total de colete confirmate de v├ónz─âtor.

Reclama╚Ťiile referitoare la condi╚Ťia ╚Öi starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, g─âurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livreaz─â produsele.

R─âspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livreaz─â produsele, de aceea noi NU vom putea desp─âgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de c─âtre Cump─âr─âtor, f─âr─â obiec╚Ťii la livrare ├«nscrise ├«n procesul-verbal solicitat curierului.

Prin utilizarea acestui site iti exprimi acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.

Permite cookie-uri