0756 553 466 / 0371 235 357 Program: L-V 08:00 - 16:00

Metode de transport

Metode de transport

  • Transport GRATUIT la plata cu cardul la produsele sub 15 KG.

  • Transportul produselor este realizat de una din firmele de curierat agreate de noi si care iti va fi comunicata in momentul expedieri produsului, de asemenea coletele voluminoase sau foarte grele vor fi livrate de transportatori autorizati.

  •   Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.Costul livrarii variaza in functie de  Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României. Costul livrarii variaza in functie de greutatea coletelor. In momentul in care se va alege produsul se va calcula automat costul transportului in functie de greutate si dimensiuni. La acest cost, se adaugă costul fix perceput de agenția de curierat pe kilometrii suplimentari în cazul în care localitatea de livrare nu se află în raza de acțiune a agenției de curierat.

  • Transportul prin Curier are termenul de livrare în termen de 15 zile lucrătoare (dacă produsul este la momentul comenzii în stoc la depozitul central).

În situații excepționale, în perioada zilelor de sărbători legale, în perioada reducerilor Black Friday ori alte situații excepționale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.

Produsele se livrează în colete de carton, cu ambalaje de protecție, demontate, cu feroneria, accesoriile și schițele de montaj aferente.

Verificarea bunurilor la livrare
Înainte de plătirea și preluarea bunurilor Vă rugăm să verificați dacă acestea nu sunt deteriorate.

  • Dacă ambalajul coletelor este deteriorat vizibil, scrieți cu șoferul un proces verbal sau descrieți toate defectele în nota de preluare de la curier. După aceea, Vă rugăm să ne informați cât mai repede posibil despre acest lucru.

  • În cazul unei reclamații a defectelor mecanice, care nu au putut fi sesizate la preluarea bunurilor livrate, cumpărătorul are obligația de a revendica această reclamație imediat după preluarea bunurilor.

Reclamațiile ulterioare de acest gen vor putea fi acceptate doar dacă cumpărătorul dovedește că bunurile reclamate au avut deja deteriorări în momentul livrării. Curierul are timp alocat pentru a vă ajuta cu verificarea nr. de colete, iar acest număr trebuie notat în nota de livrare, pe care o veți semna la preluarea bunurilor. Acest lucru este necesar pentru cazul în care la livrare ar fi colete lipsă, din nr. total de colete confirmate de vânzător.

Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele.

Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi NU vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.

Prin utilizarea acestui site iti exprimi acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.

Permite cookie-uri